Follow on Bloglovin.....Inte en lugn stund, förrän senare

Idag gick jag upp tidigt för att gå min morgonpromenad med hunden. Den är ca 10km lång, men idag var han så jobbig så vi gick 5,5km extra. Så 15km gick vi idag på morgonen. Innan tog jag bara en proteinshake och jag höll mig på den hela tiden. När jag kom hem så blandade jag kvarg med funlight och kokosflingor och drack en extra proteinmölk med blåbärssmak. Riktigt mumsigt.
 
Sen har jag ätit lunch (bild nedan), gått promenader med hunden och tvättat som en riktig dåre. Tror jag hunnit med sju maskiner idag. Mycket av tvätten försvann. Dock så får jag springa upp och ner utan hunden för dom asfalterade precis utanför dörren och jag får gå med hunden nu när jag är klar om en liten stund.
 
Ska bli så himla skönt med en dusch efter promenaden sen. Ni förstår inte!
 

Postat av: Annika

Gott!

2014-06-04 @ 17:13:04
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se