Follow on Bloglovin.....Min helg i Stockholm

Tänkte berätta lite vad vi gjorde uppe i storstaden. Jo, det började med att jag flög för första gången i mitt liv i fredags. Himla mysigt det där med flyg. Satt och log som ett fån hela resan. Lite skumpigt och så, men det var det mysigaste. Älskar den pirrande känslan i magen.
 
När vi kom fram på hotellet slängde vi in allt och gick för att äta någonstans. Hittade en restaurang med kebab och sådant. Riktigt gott, men riktigt stora portioner. Sen försökte vi sova och sen vaknade vi av att grannarna satt uppe och skrek fram till tre. Så ingen sömn den natten.
 
Lördagen blev en shoppingdag på NK, Gallerian och lite andra butiker. Åt på Tacobar och en Frozen Yoghurt. Riktigt gott. Sen var det bara att ta sig till konserten med One Direction. Vi var ju inte direkt ensamma på Friends Arena kan man säga. Bara upp mot 60.000 andra var där. Men den var riktigt bra.
 
På söndagen gick vi på Drottninggatan och kollade. Shoppade även då. Åt även på Magnum där man får göra sin egen glass. Hur gott som helst! Sen bar det av till Kentfest. Drack cider och åt någon pulled pork macka typ. Riktigt bra musik fram till att Kent började spela. Sen var det fantastiskt. Jag är inget fan, men gud vad bra det var! Dom flesta låtarna kunde jag och jag sjöng med och allt sådant i folkmassan. Själva konserten var underbar med spot-lights, fyverkerier och bra musik. Sjukt. Underbart.
 
Måndagen fick jag flyga hem själv då syster skulle ta planet mot Milano. Det var underbart och jag bara nöjt av varje sekund. Väl hemma på flygplatsen mötte älsklingen, mamma och hunden upp mig. Det var någon som gnällde av lycka att jag var hemma igen.
 
På eftermiddagen bara sov jag, något jag inte gjort speciellt mycket i helgen. Ryggen och fötterna ska vi inte tala om. Min syster dödade min rygg gång på gång, men det var så himla värt det!
 
Tyvärr så har min syster alla bilderna och filmerna från konserten och festivalen. Har några mobilbilder jag kan bjuda på.
 

Postat av: fannie karlsson

hoppas du haft en bra helg :D

missa inte 50% på nelly! kolla in min blogg snabbt som attan :D

2014-06-17 @ 20:56:39
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se