Follow on Bloglovin.....Lunch

Idag gjorde vi falukorv i ugn med potatismos. Mums. Det var riktigt längesen. Måste också säga att jag fortfarande är mätt, då vi åt för drygt en och en halv timme sedan. Det är bostongurka, stevia ketchup, senap, lök och prästost i korven.
 
Nu ska jag byta om och gå en runda med vovven. Jag hoppas på lite energi, då jag skulle kunna lägga mig och sova nu. Velat sova hela dagen, men det fungerar inte på det viset.
 

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: har inte kollat så noga men får kolla om de finns på lite eller apoteket då :D

2014-03-17 @ 15:14:41
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: marina

sv. Kanske inte alla som är det. :) Ja verkligen.

2014-03-17 @ 16:54:48
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Flisan

sv: haha nope :P
haft en bra dag? :)

2014-03-17 @ 19:11:31
URL: http://fflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se