Follow on Bloglovin.....Rubrik? Min dag?

Jag har haft en riktigt trött dag övarlag. Var iväg till af lite snabbt och sen blev det att träna benen. Det var riktigt jobbigt och jag kände av träningsvärken direkt i rumpan. En timmes intensiv benträning. Kändes att det var ett tag sen då jag inte ens orkade hundra kilo idag. Jag var uppe i hundratjugio kilo innan. Bara att träna upp det igen.
 
Annars så har jag gått en långpromenad med vovven. Den blev mycket längre än vad jag hade räknat med. Det slutade med en mil på hundra minuter. Underbart väder, gick i mina träningstights, t-shirt och en kofta bara. Underbart skönt.
 
Nu sitter jag i soffan nyduschad och har ätit massa gott. Har riktiga funderingar på att sova. Jag har haft en upptagen och trött dag idag.
 

Postat av: Fannie

Ja förhoppningsvis iaf! :D mindre än en månad kvar tills jag fyller så nu är det bara en massa plugg för min del :D haha

2014-03-14 @ 10:54:56
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se
Postat av: elin

åh msyigt! hoppas du har en fin kväll!

2014-03-14 @ 16:52:58
URL: http://elinlovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se