Follow on Bloglovin.....Absolut ingen ork alls

Min vecka har varit väldigt lugn, som i sängliggandes nästan. Hatar det. Vet inte heller varför jag är sån nu. Tar mina kosttillskott (magnesium, omega3, chromium) och har även beställt hem ett energy armor armband. Hört så otroligt mycket bra om dom så nu ska även lilla jag prova dom. Ett orange armband är påväg till mig. Ska bli spännande.
 
Det enda jag gjort denna veckan är att jag har testat på att boxas här hemma på klubben. Riktigt skoj, men jobbigt som bara den. Får se hur jag gör framöver. Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, gått lite promenader med hunden och cyklat lite kort bara. Inget annat.
 

Postat av: Susanna Maria J

Så kul, skriv gärna om armbanden sen när du fått dom :D

2014-09-18 @ 15:45:49
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Filippa Wallin

Så fin hund!
sv: Det har det verkligen varit! Kramar!

2014-10-26 @ 19:37:26
URL: http://chippaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se