Follow on Bloglovin.....Sista helgen innan mitt nya liv börjar

I onsdags blev det några cheeseburgare på McDonalds och sen på kvällen blev det en fet gyrospizza och läsk. Det är så himla gott och gud vad jag kommer sakna det. Jag får ta en dag varje månad då jag får möjligheten till att äta denna snabbmat med hur mycket dåligt som helst i. Jag vill ha möjligheten till det, men jag kanske struntar i att äta det ibland.
 
Igår köpte vi oss varsin ostbågspåse och den är nästan slut. Sen blir det inget sådant, inget alls. Aldrig. Denna gång har jag godis-, chips-, popcorn-, läsk- kak- och bakelse-förbud. Det ska bli himla skönt, allvarligt. Det blir annat gott och nyttigt istället som nötter, frukt, bär med mera.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se