Follow on Bloglovin.....Första löppasset för i år!

Jag bestämde mig för att ta tag i joggingen också. Så det fick bli en runda hem till mamma, det är tre kilometer blankt. Jag trodde jag skulle gå mer än hälften men jag joggade verkligen hela vägen. Så fort jag kom över den jobbiga biten så kände jag att jag kunde springa hur långt som helst. Sen var det bara trappor till tredje våningen.
 
Åt lite mat och tog det lugnt innan jag skulle hem igen. Fick med mig min syster till halva vägen. Riktigt trevligt!
 
Nu ska jag dricka lite vatten och äta något sen blir det duschen kan jag lova!
 

Postat av: iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

sv; nej, det kmr sändas i sverige senare när vi har köpt in det, så kmr kolla på datorn på livestreaming c:

2013-01-08 @ 19:55:12
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: emma

duktigt att jogga!!! :D gjorde jag med idag hihi

2013-01-08 @ 22:25:44
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se