Follow on Bloglovin.....Älskade gröt!

Vaknat till och från hela natten, inte alls roligt. Så när jag väl vaknade så vaknade jag aldrig. T.ex. så somnade jag på toaletten. Kul. Sen har jag gått en snabb promenad med hunden då vi ska ut och springa när frukosten lagt sig i magen på mig. Ska bli mysigt.
 
Idag tog gröt-proteinet slut, french vanilla från fitnessguru, men beställde lite nytt igår. Älskade gröt! Jag har börjat ha i linfrön och sesamfrön i, mumsigare så. Sen har jag pumpafrön, solroskärnor och gojibär i också. Och frysta hallon. Mums. Tabletterna är omega-3 (inte den jag har), magnesium (inte den jag har), ripped pro och chromium.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se