Follow on Bloglovin.....Bästa drycken!

Min dag har varit lång, men det har gått fort! Knäna har återhämtat sig efter milen, så imorgon kör jag ett intervallpass med mig själv ute. Redan bestämt hur det ska se ut och jag ska köra utan musik. Lika bra att vänja sig så med en gång.
 
På bilden nedan ser jag inte ens glad ut, för det var jag inte. Hittade inte min fjärrkontroll till kameran, så fick springa fram och tillbaka för att få in hyffsat rätt fokus och hinna att sätta mig. Sista försöket är detta, sen fick det bli bra. Blev väl bra också, hyffsat i alla fall.
 
Är hur trött som helst nu. Så lite serie och en vemma verve med lite kvarg så blir det en helt perfekt eftermiddag i sängen med hunden och katterna.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se