Follow on Bloglovin.....Dog värmedöden med hunden

Vi har det så himla varmt här nere nu för tiden. Tänkte springa halvmilen idag, men värmen tog död på både mig och min duktiga hund. Efter ca 2km började han lägga sig ner på gräset i farten och mitt huvud höll på att sprängas av värme. Så vi sprang till en korsning och därefter gick vi väldigt sakta hem och la oss i skuggan en bra stund och pustade ut. Så blev en runda på bara 2,6km idag. Imorgon kör vi rundan jag hade tänkt mig! Hoppas på regn och rusk.
 
Annars har jag hämtat paket från MMSports. Hämtade ut mitt nya bcaa som verkade gott, inte smakat än, men ska snart. Sen har jag också, hehe Martin har, tagit upp en hylla från källaren som jag har packat på med alla mina kosttillskott osv. Ni får se lite senare, eller imorgon.
 
Nu ska jag kolla på serie och sedan blir det bara mys med hunden hela kvällen.
 
Före och efter träningen. Intensity i min BMR-shake.

Postat av: Hanna

Vilken söt skål. ^^ Det ser så mycket godare ut att äta om det är fint dukat. :)

2014-10-27 @ 19:36:07
URL: http://inredninghoshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se