Follow on Bloglovin.....En dag med vila efter milen igår

Igår innan maten var i ugnen så gick jag ut för att springa en runda. En kort runda bara. Men vet ni vad? Jag sprang hela 11,6km! Även fast min mp3 dog efter 2km och att hungern kom efter 4km. Knäna kändes lätta och hela. Tempot gick jättelätt att hitta med min pulsklocka. Varför har jag inte köpt en sådan tidigare? Det blev hur lätt som helst. Allt stämde igår. Kroppen, huvudet, vädret och tempot. När jag kom hem så var jag inte ens trött. Svettades inte på pannan på hela vägen, eller något. Allt var liksom perfekt! Stretchade lite innan jag gick in. Var hur pigg som helst fortfarande. Hade kunnat springa ett varv till. Men väldigt skönt att komma hem till färdig mat!
 
Idag har jag bara tagit det lugn. Knäna började kännas riktigt tunga igårkväll efter några timmar. Inte så lustigt när det längsta jag sprungit innan är typ 7km. Så jag är riktigt stolt. Så har blivit vila idag. Värma knäna och ta det allmänt lugnt.
 
Skrev förövrigt ett eget träningsschema igårkväll. Nu ska jag träna på löpningen och cyklingen. IronMan? Någon som vill betala det åt mig? Annars får jag hitta något annat som mål. Förhoppningsvis får vi lite pengar över. Det bara kliar i hela mig.
 
Gammal bild, men tog ingen igår.

Postat av: Andrea

Nästan 12 kilometer är ju svinbra. :) När kommer inlägget om celsius och verve? Är nyfiken!

2014-08-18 @ 19:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se