Follow on Bloglovin.....Friskare, tränat och köpt sänggavel

Vaknade tidigt idag, men låg kvar i sängen ett bra tag. Riktigt skönt. Känner inte av något av förkylningen. Åkte och lämnade den söta hunden hos mamma medan jag och Martin åkte och köpte oss en sänggavel. Ett steg i taget liksom. Bara sängstommen som saknas nu, och att sängstommen vi har nu ska bort. Så har en sänggavel ståendes mot en vägg här i sovrummet som bara väntar. Känns ändå bra.
 
Efter det åkte vi faktiskt och tränade. Ja, vi åkte bil. Skulle ändå lämna tillbaka den igen, så det var påvägen typ. Vi körde knäböj, skivstångsrodd, bänkpress, marklyft (bara jag), biceps och triceps i cable. Sen åkte vi vidare.
 
Åt mat hos mamma och sen fick jag sätta upp en lampa och skriva ner saker, plocka ner bilder i min systers rum för att sedan stå och slipa och sen spackla lite. Men snart är det mitt rums tur. Bort med dom gula väggarna!
 
Sedan dess har jag tagit det lugnt i sängen. Även tittat på tävlingar jag ska köra till sommaren. Känner mig ännu mer fattig ju när jag ser vad allt kostar. Sen måste man även bo någonstans också. Och ta sig dit och hem. Äta och allt sådant. Kommer vara extremt fattig. Någon som har jobb till mig?
 

Postat av: JUNITJEJ

Skönt att du är friskare!

2014-08-23 @ 18:13:25
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se