Follow on Bloglovin.....Frukost med förkylning som blir värre varje timme

Vaknade idag av att jag frös, var superhungrig och en slemmig hals. Nej, jag orkar inte med en förkylning just nu. Nej, försvinn NU. Genast. Men gick upp och gjorde min gröt. Hur gott som helst. Drack även lite aminosyror till och självklart mina tabletter. Glömt dom några dagar och det har jag fått sota för, varit hur trött och seg som helst på eftermiddagarna.
 
Annars så har min resa mot lägre vikt börjat också. Slarvat så himla mycket med maten och med träningen. Knappt orkat röra på mig om dagarna. Kanske min förkylning som gjort det? Kanske att jag slarvade med mina tabletter? Eller att jag bara har varit i behov av vila? Vill ner till 70kg till en början. Kommer lätt att gå om jag bara sköter min kost. Kan även börja med mina långpromenader med hunden igen, för nu dör vi inte av värmen när vi går.
 
Nu ska jag göra mig en kopp té och kolla på Warehouse 13 i min gosiga säng.
 

Postat av: frukallgren.blogg.se

svar: ja jag får nog prova med lite mer vätska eller mindre tid i mikron :)

2014-08-22 @ 11:42:00
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: jo alltså vet ju vad det är och har smakat men förstår inte grejen för de är inte speciellt gott (enligt mig) pepsi max är bäst ;) hehe

2014-08-22 @ 17:17:21
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: MATILDA

vad jobbigt, krya på dig!! :/

2014-08-23 @ 16:54:47
URL: http://matildays.se
Postat av: Filippa Wallin

Härliga bilder!
sv: Tack så hemskt mycket! Ja visst är det härligt med åska! Kram kram!

2014-09-14 @ 20:10:07
URL: http://chippaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se