Follow on Bloglovin.....Underbar lunch

Det blev en riktigt god, men lite sen lunch för min del idag. Men jag har varit ute och cyklat lite med hunden och pratat med mamma. Mysigt. Det var riktigt skönt att cykla lugnt med honom. Så snart kommer den där löprundan jag nämde förrut. Måste bara låta maten smälta och packa lite saker. Myskväll pågång!
 
Till lunch blev det grillad kyckling, en standard för mig nu, helt vanliga tråkiga nudlar och en underbar sallad. Mums. Skulle lätt kunna äta en tallrik till bara för att det är gott.
 

Postat av: frukallgren.blogg.se

Åh vad gott :D
svar: Åh vad glad jag blir! Ja det har verkligen blivit inläggsbrist denna sommar, men som du säger så ska man ta vara på sommaren :D

2014-08-01 @ 17:28:47
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Vad mumsigt :D Kyckling i all form är något jag älskar! Ser fräscht och gott ut det här :)

2014-08-02 @ 12:33:45
URL: http://matildays.se
Postat av: william

ser supergott ut:D

2014-08-03 @ 12:09:03
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se