Follow on Bloglovin.....Frukost efter promenad med en trotsig hund

Det var en hel evighet sen jag skrev här. Har inte haft tid eller ork till det. Vi har haft lite för underbart väder, varit på två kalas, suttit på stranden med älsklingen i "solnedgången" med cider, frukt och bullar, tränat några gånger, tvättat, badat med hunden, lillebror, syster och älsklingen och bakat underbara citroncupcakes sen är det nog inte mer jag hunnit med under en vecka. Så jag har inte haft någon tid till att blogga, men nu kanske det kan bli någon ändring på det.
 
Nu sitter jag inne och kollar på serie samtidigt som jag äter en mysig frukost. Gått en kort promenad med vovven också som inte alls vill gå. Han sätter sig ner och hoppas att vi ska vända och gå tillbaka hem. Han har varit lite trött nu i helgen, men inte lustigt när han går på medicin och vi haft över 25 grader i en hel vecka.
 
Lindahls persika-passions kvarg med mango, galiamelon och annanas. Nobe aloe vera vatten.

Postat av: Rebecka

Goottt!

2014-07-28 @ 10:24:04
URL: http://www.rebeckamartenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se