Follow on Bloglovin.....Frukost med efterrätt, whopwhop!

Det har varit en lång natt för lilla mig, var nog vaken mer än jag sov. Och jag hade sagt till älsklingen att väcka mig när han åkte iväg, vaknade inte. Istället vaknade jag vid åtta och sov typ fram till nio ändå sen, gäspade konstant och fick kämpa med att hålla upp ögonlocken. Men det var bara att gå ut med hunden och så.
 
Nu har jag ätit frukost, men är lika trött fortfarande. Ta en sovstund nu igen? Kanske det. Blev en ganska standard frukost nu på sommaren, men med en tvist - efterrätt! Bakade citroncupcakes i söndags som blev hur fluffiga och goda som helst. Annars blev det en burk jordgubbskvar med mango, melon och havrefras. Och det underbaraste vatten jag kan köpa.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se