Follow on Bloglovin.....Grötlunch med massa gott i

Då jag inte hade någon aning om vad jag skulle laga till lunch så blev det väldigt enkelt en skål gröt. Älskar det, men det blir inte så ofta nu när det är så fruktansvärt varmt ute och inne i vår lägenhet. Tyvärr.
 
Blev gröt på havregryn, proteinpulver från Fitnessguru med smak French vanilla, sesamfrön, linfrön, lite mjölk och vatten. Toppat med färsk mango, frysta hallon, gojibär, pumpafrön, solroskärnor och PB2 jordnötssås i två olika konsistenser (en rinnande och en krämig). Hur gott som helst! Älskar detta.
 
Annars har jag gått och satt min i skuggan med min hund några gånger och han har börjat leka med mig varje gång. Underbart! Han är påväg att bli pigg och glad igen. Troligen värmen med medicinen han tar då.
 

Postat av: frukallgren.blogg.se

Ser gott ut :D har inte ätit gröt på flera veckor nu bara för värmen x)

2014-07-28 @ 18:35:47
URL: http://frukallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se