Follow on Bloglovin.....Massa gott

Det har varit ett par riktigt varma dagar senaste tiden nu. Skojar inte. Och allt blir inte bättre av att vi bara har fönstrerna mot kvällssol. Så från två-tre fram till att solen går ner har vi sol rakt in i lägenheten. Sjukt varmt. Fläktarna är igång, persiennerna nerdragna och fönstrerna lite öppna, likaså balkongdörren. Ändå är det sjukt varmt.
 
Annars har jag inte gjort alls mycket. Gått promenader, ätit, varit på djursjukhuset (ingen fara), kollat serier och sovit. Har så otroligt lite energi. Måste göra något med kosten så att jag får min energi tillbaka. Vill springa, vill lyfta tunga vikter, vill simma, vill cykla och vill gå långa promenader med min söta hund. Orkar inte.
 
Så nu ska jag tillbaka till dom gamla goda tiderna när jag åt bra och mådde bra. Bilden här under visar en del, men inte allt.
 

Postat av: Anonym

allt ser supergott ut :)

2014-07-11 @ 09:38:56
URL: http://liizes.com
Postat av: MATILDA

så mums :D

2014-07-12 @ 16:40:01
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se