Follow on Bloglovin.....Drink your water!

Tänkte köra detta som en utmaning denna veckan. Jag har varit riktit dålig på att dricka vatten nu när värmen och solen kommit fram. Då har jag druckit som en galning på kvällen så jag inte kan sova om nätterna.
 
Så nu blir det minst två liter vatten om dagen, gärna mer. Alltså, minst 14 liter vatten nu i veckan ska ni dricka om ni hänger på. Jag kör, för att jag måste!
 

Postat av: Sara - Träning och hälsa

Hej! Allt bra med dig? Vilken fin blogg du har
Jag har en Dagens blogg tävling på min blogg, skulle vara super kul om du ville vara med! :)

Kram!

2014-06-09 @ 16:35:46
URL: http://nolongerironic.shapemeup.se
Postat av: Sarah Persson

Vatten är ju så gott! Men två liter per dag tror ajg itne jag klarar av!!! haha

2014-06-09 @ 21:55:47
URL: http://sarahmargareta.blo.gg/
Postat av: Sarah Persson

Vad bra! :D

2014-06-10 @ 11:37:42
URL: http://sarahmargareta.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se