Follow on Bloglovin.....Went a little bananas!

Nu har jag precis ätit lite mat efter lite glömska att ugnen var igång och att remouladsåsflaskan strulade med mig. Kommer inte alls ihåg när jag startade ugnen. Såsen är så trög att jag aldrig får ut något ur flaskan, även fast den står uppochner hela tiden. Så den blev jag en gnutta irriterad på, så jag klippte den på två och tog resten.
 
Sen har jag även riktigt stora planer till hösten/vintern som kommer. Hoppas bara att allt går som jag vill! Körkort är nummer ett och en utbildning som jag inte vill berätta om än, eftersom allt inte är klart och sådant. Men hoppas, hoppas! Ni får hjälpa mig hålla alla tummar och tår.
 
 Woho! Skulle lagt upp detta för timmar sen. Men har duschat, rakat benen, varit ute med hunden x2 och sett svarta moln sväva över mig. När kommer åskan?!
 

Postat av: Gubben

Håller tummarna för både körkort och den hemliga utbildningen. Innan dess så fpr du passa på att njuta av den varma sommaren vi har :-))!

2014-06-26 @ 22:10:19
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se