Follow on Bloglovin.....Hejdå utväxten och den gula nyansen

Varit riktigt sugen på att färga om mitt hår hur länge som helst nu. Inte riktigt vetat vad jag skulle göra med det, brunt, svart, dipdye, mörkare blond eller någon annan cool färg som rosa, blå eller varför inte lila? Men nu kom jag på det. Mörkare och spara den ljusa färgen i topparna. Tror det kommer bli toppen nu när det bara ska torka. Såg riktigt bra ut med färgen i och hoppas jag inte blir missnöjd. Utväxten var dock kvar lite, men det gör mig inget, då jag ändå måste färga om igen om ett tag och då kommer den försvinna lite mer och smälta in i resten av håret.
 
Dessa två färger köpte jag för att prova. Snarlika ja, men det blev riktigt bra, tror jag! Ska olja in det nu och sen torka det med hårfönen. Hoppas på bra resultat nu!
 
Blev inte så stor förändring, så blir en annan färg imorgon!
 

Postat av: Susanna Maria J

Okej, hade varit kul att se resultatet :D

2014-11-13 @ 20:52:56
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se