Follow on Bloglovin.....Min första egengjorda pepparkaksdeg

Igår fick jag hem ett jättepaket från bästa Mindre socker igen, TACK! En massa goda nudlar, mandelmjöl, kokosmjöl, hasselnötsmjöl och några bars. Ska bli himla kul att prova lite nytt av dom. Nudlarna är supergoda, gluten- och laktosfria. Nu klarar jag, vi, oss ett bra tag på den fronten. Tack, igen.
 
Hade planerat att göra en egengjord pepparkaksdeg och det gjorde jag igår också. Hittade ett recept som var enkelt och såg riktigt gott ut. Lchf dessutom, något jag ska prova mig på. Det var riktigt enkelt och det är därmed glutenfritt och kunde varit mjölk- eller laktosfritt om jag hade bytt ut mitt margarin. Får bli nästa sats. Ger er receptet när jag gjort dom klara och smakat på dom.
 
Blir en massa mer rolig bakning med dessa produkter nu när julen börjar närma sig. Nästa prov är lussekatter/lussebullar. Även där ska jag prova mig på lchf varianten. Håll tummarna att dom blir bra dom med
 
Jag har även fått en kod som ger er 10% rabatt vid beställning. Ange bara "Emelie" vid beställning. Snabb leverans!
 
Mandelmjöl, kokosmjöl och sötningsmedel från Mindre socker. 

Postat av: Maria

Hejhej! Det var jag som vann din instagram-tävling om good balance-armbandet och jag tänkte bara kika in och säga att jag även har gjort ett blogginlägg där jag länkat till din blogg och din instagram som tack för vinsten! Hoppas du får en trevlig kväll :)

2014-11-23 @ 20:59:39
URL: http://www.nattstad.se/HallonMia
Postat av: kaffehörnan

Vad nice

2014-11-27 @ 22:55:40
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se