Follow on Bloglovin.....Långa dagar

Det kommer bli många långa dagar för mig nu ett tag framöver. Hunden har nämligen, äntligen, börjat på dagis igen. Måste cykla dit (ingen bil/körkort) och då måste jag börja cykla vid halv sju på morgonen för att vara hemma lite efter sju igen och göra mig själv klar för en dag i skolan. Sedan träna efter skolan, om jag hinner. Sen blir det att cykla bort och hämta hunden igen. Men det är skönt. Blir två mil cykel varje veckodag bara på att lämna, hämta och åka till skolan. Kommer bli skoj.
 
Så nu har jag pluggat och gjort min "läxa" till imorgon. Detta är något som passar mig och jag har väldigt positiva tankar till det hela. Det kommer att gå, det ska bara gå. Mer får ni veta när det är dags. Om den dagen kommer. Tänker inte slänga ur mig min superidé bara sådär.
 
Nu ska jag gå en snabbis med hunden, göra mig lite té och starta en film i sovrummet. Myskväll när man som mest behöver den.
 

Postat av: Maria Karlsson

Vilken härlig höstig bild :D

2014-10-27 @ 22:50:15
URL: http://www.nattstad.se/mariakarlsson
Postat av: Gubben

Tänk positivt! du får motion! Ha det bra!

2014-10-29 @ 16:26:43
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Vad grymt bra bild. Skönt du fixade läxorna

2014-11-05 @ 12:04:58
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se