Follow on Bloglovin.....Questbar-puffar en kväll som denna

Jag vet att bloggen har varit riktigt lidande nu ett tag, men jag har så mycket annat att tänka på som t.ex. kursen jag går, min mat, träning (som knappt blivit av), hunden, lägenheten och mig själv. Har så mycket annat att göra än att blogga. Kursen går sjukt bra och det känns superbra att gå den. Får så mycket kontakter och information så huvudet sprängs.
 
Börjat kolla på Prision Break, säkert alla som redan sett den. Men jag gillar den och är typ klar med första säsongen, började i lördags eller söndags. Vet inte om man ska skratta eller gråta.
 
Passade på att testa att göra Questbar-puffar som alla tjatar om på instagram, bloggar osv. Supergoda blev dom! Jag som vanligtvis inte äter torra kakor, inte alls. Åt upp alla mina ca 35 bitar på en gång. Mums.
 
 

Postat av: Johanna - Träning, hälsa & vardag

Svar: det där lät gott! Ska definitivt testa :D

2014-10-21 @ 09:15:56
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se