Follow on Bloglovin.....Hemkommen efter ryggträning

Precis kommit hem efter ett väldigt dåligt, men svettigt, ryggpass. Sprang intervaller en stund innan jag körde styrkan också, det var riktigt svettigt med skönt och jag fick ett skönt flås. Fick inte den kontakt jag ville ha. Men är det riktigt full så man får ta det man ser är ledigt så kan det bli så ibland. Men älskar att träna när det är så fullt. Blir liksom så motiverad av att titta på folk, få blickar när man är där alla biffiga killarna är eller när man går runt och letar. Älskar livet på gymmet! Så det blev ett dåligt pass idag, men variation är viktigt. Har dock träningsvärk sen gårdagens biceps och tricepspass. Hur skönt är inte det!?
 
Annars har jag bara kollat ikapp på Big Brother och Paradise Hotell. Inte så mycket mer än det faktiskt. Längtar till duschen nu, sen mat och sen en skön säng att sova i.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se