Follow on Bloglovin.....Sjukstuga med förkylning

På senaste tid har jag inte haft orken att skriva här, jag har inte heller vetat vad jag skulle skriva om. Men jag kan berätta vad jag gjort under dessa dagar jag inte skrivit.
 
Jag har hunnit med att springa ett lopp som heter Nattloppet här i Kalmar. Det var riktigt skoj, men jag är inte alls nöjd med tiden. 5,9km på 36min. Jag hade velat ha den under 30min, men men. Även innan samma dag spelade vi en tennisturnering i Karlskrona där jag och min partner vann. Tjoho! Sedan bil hem och nästan stressa med att byta om och komma fram till starten. Inte nöjd, men det var kul och kommer göras igen.
 
Sen har jag bestämt mig för att ge volleybollen en verkligen sista chans. Det är mycket som ska till om jag ska stanna. Vet att många där vill ha mig där, men allt stämmer liksom inte. Så jag har tränat en gång (måndags), sen åkte Martin på en elak förkylning som smittade över sig på mig. Så har nästan bara legat i sängen hela veckan. Gått lite promenader, ätit typ allt eller inget, kollat serie, gosat med hunden och sådant bara. Martin är dock typ frisk igen, så inget pussande på ett tag. Tragiskt!
 
Vi har även möblerat om i vardagsrummet och vi är så himla nöjda. Nu ska bara resten av lägenheten städas klart, målas, möbleras om lite, diskmaskinen ska köpas och en ny sängram ska inskaffas. Kommer bli kanon när allt bara är klart. Men det är en lång väg kvar.
 
Mig idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se