Follow on Bloglovin.....Arton set i benpressen

Idag blev det ben på gymmet. Saknat det som bara den! När jag kom hem och skrev ner vad jag hade gjort så fick jag ihop det till arton set i benpressen. Sjukt!
 
Benpress, liggande
15x40kg x2
12x50kg x2
12x60kg x2
10x70kg x2
6x80kg x4
10x70kg x2
12x60kg x2
15x50kg x2
 
Raka marklyft med kettlebell
15x12kg
15x20kg x4
 
"Spänna-rumpan-i-rygglyftsställningen" (Vad heter den?)
3x25 utan vikt, jobbiga ändå när man stannar uppe någon sekund.
 
Löpbandet
5min utfallssteg, 2km/h
5min, 6km/h, 8graders lutning
5min, 6km/h, 10graders lutning
5min, 6km/h, 8graders lutning
 
Här efter dog jag lite i omklädningsrummet innan jag började min promenad hem för mat, dusch och serie.
 
En fin mobilbild efter mitt pass.

Postat av: Felicia

så duktigt!!

2015-03-02 @ 20:33:52
URL: http://www.thegoldenyear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se