Follow on Bloglovin.....En frukost lik den igår

Igår var jag så himla sugen på gröt när jag cyklade hem med hunden, men det blev det inte. Jag slängde i allt i en mixen och åt den med sked. Blev ganska god i smaken, men läskig i konsistensen. Får se lite vad det blir idag. Tror det blir en likadan bara för att jag vill vänja mig vid det där lite pulvriga i drycker och smoothies. Fast just nu när jag tänker på det blir det nog kvarg med proteinpulver och hallon över. Riktigt gott och det var längesen jag åt en sådan frukost.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se