Follow on Bloglovin.....Ett litet mellanmål

Mått riktigt illa hela dagen än så länge. Följde dock med min mamma och syster och handlade lite. Mer än så har jag inte gjort idag. Suttit i sängen, mått illa, haft fruktansvärt ont i huvudet och så är jag snurrig. Äter det jag får i mig och dricker en massa vatten! Gillar inte detta. Inte alls.
 
Nu ska det inte bli så negativt här, men alla dagar är man inte riktigt på topp. Jag har kollat vidare på The walking dead och är halvvägs in i säsong två. Har knappt något ljud på för att allt gör riktigt ont.
 
Detta är lite av det jag fått i mig under dagen. Ätit lite chips och en magnum mini double caramel också. Älskar den glassen. Hoppas den kommer tillbaka som stor igen. Men detta är en god sockerfri kvarg med äppelmos utan tillsatt socker, rice crispies, gojibär och raw kakaonibs från Kungmarkatta. Gott och det gick enkelt ner.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se