Follow on Bloglovin.....Enkel lunch efter löprunda

Måste bara tala om för er att jag har startat upp en NY BLOGG (ej klar) som jag vill att ni börjar följa istället för denna. Kommer fortsätta skriva när en vecka eller två innan jag lägger ner den. Vill att ni hinner läsa att jag bytt innan jag bara stänger denna.
 

Började det nya året med en kort löprunda med hunden i det otroligt tråkiga vädret. Började dock känna mig lite illamående och bestämde mig då för att fortsätta rundan, men hemåt. Hemma sen blev det en väldigt enkel men god lunch. Älskar varma soppor dagar som denna. Till det blev det även mina amino kapslar från Mutant. Hoppas på att få lite resultat av dom också. Så vi får se vad som händer om en månad eller två med dom. Spännande.

 

Senare blir det ett efterlängtat ryggpass som får bli årets första styrketräningspass. Helt otroligt att jag började mitt år med en löprunda. Jag springer aldrig annars, men har man mål så har man!

 

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se