Follow on Bloglovin.....Benpass och impulsivt indoor walking

Åkte iväg för ett riktigt mördarpass för benen, vilket det blev. Kunde knappt ta mig upp för trappen till omklädningsrummet efteråt. Ändå så satt jag där i omklädningsrummet och kollade om det fanns något roligt pass direkt efter, vilket det självklart fanns. Ett sådant älskvärt indoor walking pass som jag "sprang" ner och bokade in mig på direkt. Så efter en timmes stenhård benträning blev det ytterligare en timmes ben i form av crosstrainer. Älskar det. Den känslan där efter var underbar. Att jag hade så mycket energi och vilja kvar trots ett benpass trodde jag inte var möjligt. En underbar början av dagen.
 
Kom hem och hoppade in i duschen direkt för maten var typ klar, hehe. Klarade faktiskt inte av mig själv för att jag svettades så himla mycket. Sen blev det mat och nu ska jag byta om för ett kalas lite senare. Smörgåstårta och annat gott väntar mig nu!
 
Något jag måste göra igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se