Follow on Bloglovin.....Mjuk kryddkaka från Mindre socker

För några dagar sen bakade jag. Jag bakade? Kanske inte ska säga så då jag hade en klar mix att använda från Mindre socker. Bara till att hälla i påsens innehåll i en bunke och blanda i olja, ägg och lite vatten. Hur enkelt som helst! Dock hade jag den inte tillräckligt i ugnen, men minst lika god för det.
 
Mixen är helt fri från gluten och socker. Den är baserad på fiber, soja och mandel. Vilket är helt perfekt då socker är just det jag försöker undvika till tusen (dock inte på kalas och sådant, då njuter jag till max). Kakan har även ett lågt GI-värde och ger därmed en jämn blodsockernivå. 
 
Per 100g klar kaka:
16,2g protein, 15,9g kolhydrater, 14,8g fett och 9,9g kostfiber.
 
Vill du ta del av denna goda kakan? Det är redan nu 10% rabatt på den mixen och anger du även "emelie" får du även 10% på det också. Hur bra som helst!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se