Follow on Bloglovin.....Två träningspass och två paket till mig

Idag har det varit en riktigt bra dag. Dock åt jag typ ingen frukost, men var inte sugen alls. Så det blev ett axel- och armpass på nästan tom mage, vilket kändes väldigt bra. Fokuserade på kontakt och reps idag. Låga vikter och många reps. Riktigt skönt. Det är det som fungerar på dom områderna på mig.
Sen när jag skulle åka hem så fick jag ett sms om att mitt paket från MMsports fanns att hämta. Jippi! Mina magnesiumtabletter tog nämligen slut idag och jag beställde igår. Snabb leverans. Det paketet får ni se mer av imorgon.
När jag väl var hemma gjorde vi lunch och jag fick ännu ett paket i brevlådan. Ett nytt energiarmband! Skönt med lite mer färger så man kan passa in dom i varje outfit, både till träning och vardags. Supernöjd då färgen är otroligt mjuk och fin.
Sen blev det ett skönt indoor walkning (crosstrainer) pass med min lillebror. Hur skönt som helst. Varför har jag varit så envis med att jag vill köra kondition på morgonen och styrka på eftermiddagen? Fattar inte. Har mest energi på morgonen och den vill jag ju lägga på styrkan. Dumma mig.
Så nu äntligen kan jag lägga mig i sängen och ta det lugnt resten av kvällen. Hur underbart är inte det?
 
Vill du köpa ett eget energiarmaband? Gå då in HÄR och dom har "tag 3 betala för 2". Men det blir bättre, använder du min kod "emeliemagnusson" när du beställer får du även 10% rabatt på hela köpet. Bra va?! Passa på att ge en du tycker om en riktigt bra present, eller behåll alla själv i olika färger.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se