Follow on Bloglovin.....En lång dag väntar

Vaknade redan innan älsklingens larm gick på mobilen och han skulle upp. Men jag bara låg kvar och gick upp runt sju och duschade. Vad skönt det var! Älskar att duscha på morgonen.
 
Nu ska jag fixa mig lite frukost och göra mig iordning för att gå iväg till skolan.
 
En inte allt för gammal bild på mig.

Postat av: Sarah Persson

Jag ska strax till skolan :)

2013-04-09 @ 08:25:35
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se