Follow on Bloglovin.....Lite mellanmål mitt på dagen

Jag kom en för en liten stund sedan, gjorde iordning ett litet mellanmål nu innan jag cyklar iväg till gymmet. Kommer bli en lång dag där idag. Tänkte nämligen gå milen igen och sen testa att springa en liten stund efter, om det ens är möjligt. Annars blir det ännu mer bål- och överdelsstyrka idag. Är väldigt dålig på att träna det så jag verkligen får träningsvärk.
 
Flaskan är bra på många olika sätt!

Postat av: marina

sv. Kan tro det. :) tack så mycket. :)

2013-04-05 @ 12:31:41
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Becca

Vilken söt flaska! :))
Idag ska jag ha party med brudarna! Sen mys med familjen o shopping hoppas jag!

2013-04-05 @ 12:32:40
URL: http://rebeccaturesons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se