Follow on Bloglovin.....Bättre kondition än vad jag trodde!

Idag körde jag mitt första spinningpass sedan sommaren. Vad jag saknat det måste jag säga! Men olika problem hit och dit har ställt till det, men nu är jag pågång igen. Trodde jag skulle dö efter några minuter men jag klarade hela passet, svetten rann och hjärtat pumpade på. Efter sprang jag även en stund. Hur stolt som helst över mig. Imorgon väntar nästa pass.
 
Nu är maten pågång och magen skriker efter mat. Ska bli så himla mumsigt med mat i magen. Lite bränsle behövs alltid.
 
 

Postat av: malin

gud så skönt det låter! :D

2013-12-07 @ 23:49:21
URL: http://malintorstensson.blogg.se/
Postat av: Fannie

Vad härligt då :D Vad händer imorgon? :) kram

2013-12-08 @ 01:12:16
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se