Follow on Bloglovin.....Ett allt-möjligt-pass

Har känt mig lite halvdålig hela dagen i halsen. Inte något jätteilla, men lite ont av kylan. Avbokade mitt spinningpass och funderade på vad jag skulle göra en dag som denna. Biceps och bröst? Triceps och rygg? Hade verkligen ingen aning. Så jag körde lite blandat. Imorgon blir det ett riktigt axelpass igen. Intensivt och tungt.
 
Nu ska jag försöka sätta ihop våra nya stolar vi köpt idag. Imorgon åker det gamla bordet och stolarna ner och det nya kommer upp helt. Så himla skönt att börja komma igång hemma och få det som man vill ha det. Köket är värst då det är så litet och det finns inga vanliga bord till det, för stora eller för små är det att välja mellan. Men vi hittade ett riktigt fint barbord och stolar. Ni får se imorgon!
 
Ingen rättvisa åt mina armar.. En snabb bild jag tog igår kväll!
 

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt med nya möbler.
Hoppas du inte blir sjuk!

2013-12-10 @ 14:10:44
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Anonym

saknar dina fina bilder :((((

2013-12-10 @ 16:07:36
Postat av: Fannie

hm okej.. haha! Måste alltså komma på ett mål, får se hur det går ;)

2013-12-11 @ 12:09:05
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se