Follow on Bloglovin.....Lite sent, men min fina frukost!

Idag bestämde jag mig ännu en gång att göra ett fint glas med musli och det blev väldigt bra. Riktigt nöjd över resultatet och hur gott som helst också. Kommer lätt att göras fler helger då jag har tid att lyxa till det lite.
 
Annars har vi varit och handlat saker till ett litet hemligt projekt ni kommer få veta när det är klart. Kommer inte börja förrän jag har allt hemma och det saknas några få saker bara.
 

Postat av: Pouline

sv: vad roligt! olika men ca typ långa som ett a4 men lite smalare :) skicka gärna bilder när du är klar! :) x

2013-02-03 @ 16:49:36
URL: http://poulines.se
Postat av: Ida

Så fin blogg med bra insperation!

2013-02-03 @ 20:13:30
URL: http://www.lifewithidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se