Follow on Bloglovin.....Ny månad, nya siffror

Idag gick jag upp när alarmet ringde för idag var det dags att mäta sig igen. På vissa ställen har jag blivit av med en centimeter eller två. Så det kändes väldigt bra idag. Började dagen med att göra lite havregrynsgröt och jag höll mig fram till lunch på det. Riktigt bra!
 
När jag kom hem runt tolv så var det bara att göra lite mat med sambon. Blodpudding blev det. Riktigt gott och väldigt mättande.
 
Så nu sitter jag bara i soffan och tar det lugnt.
 

Postat av: Erika

Såg gott ut!

sv. Veckan har varit bra, din också? :)

2013-02-01 @ 16:26:56
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Natalie

Sv; jag bor i Oskarshamn, tack så mycket :)

2013-02-01 @ 16:29:33
URL: http://Http://skildaliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se