Follow on Bloglovin.....Svaren på frågestunden

Nu kommer det som många av er har väntat på, nämligen svaren på frågorna ni ställt mig. Hoppas ni får dom svar ni vill ha, annars är det bara att ställa fler som jag svarar på.
 
Emelie: Vad tycker du är det absolut roligaste träningssättet?
Svar: Jag tycker om att variera mig och inte bara springa, utan att jympa, gymma och allt annat roligt som finns!
 
Ellen: Vilken är din favoritlåt?
Svar: Oj, vilken svår fråga! Jag tycker om många låtar men min favorit måste jag nog säga är Theory of a Deadman med All or Nothing.
 
Sofie: Beskriv dig själv med tre ord?
Svar: Lättlärd, träningsnarkoman och positiv, måste jag nog välja här.
 
Om du fick resa vart som helst i världen, vart skulle du åka då?
Svar: Jag vill verkligen till New York! Så underbar stad!
 
Om du fick träffa vem som helst, vem skulle det vara?
Svar: Jag skulle vilja träffa Gordon Ramsay, snacka om cool person!
 
Din favoritfilm?
Svar: Shall we dance eller A walk to remember. Kan inte välja!
 
Har du något motto?
Svar: "Var dig själv, alla andra är upptagna".
 
Din favoritfärg?
Svar: Älskar svart!
 
Linn: Vad fick dig att börja blogga?
Svar: Jag ville testa på att föra en dagbok online och sedan dess är jag fast.
 
Hur länge har du bloggat?
Svar: Räknar vi denna blogg eller alla olika bloggar? Denna sen nyår och allt som allt sedan sju år tillbaka.
 
Hur ofta tränar du?
Svar: Jag försöker träna minst en gång varje dag, gym på morgonen och jympa, eller löpband/cykel/crosstrainer på eftermiddagen/kvällen.
 
Emelie: Hur gammal är du som äger bloggen?
Svar: Jag är 19år just nu, men blir 20år i slutet av maj.
 
Cajsa: Hur ofta tränar du?
Svar: Se svaret lite högre upp.
 
Vad gör du på fritiden?
Svar: Jag tränar på min fritid, oftast. Annar tar jag det lugnt med vänner och familj.
 
Vad är din dröm?
Svar: Att flytta till hus på landet och vara lycklig.
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Svar: Jag skulle sparat dom och köpt ett hus för dom.
 
Sandra: Vad gör du om tio år?
Svar: Jag jobbar i butik, bor i hus på landet och har två underbara barn.
 
Om du var en superhjälte, vilken kraft skulle du ha?
Svar: Jadu.. Jag skulle vilja vara osynlig när jag vill.

Postat av: marina

sv. Tack det är bättre. :) Hur är det med dig?

2013-02-23 @ 13:02:01
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Emelie Hellström - Träning och inspiration

Vilken fin blogg, gör du bloglovin byten? kram :)

2013-02-23 @ 17:07:09
URL: http://www.mygirlywishes.blogg.se
Postat av: Fanny ✞

SV: Hehe, japp! :D

2013-02-23 @ 21:12:28
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/
Postat av: Erik

Haha, annorlunda att både vilja åka till den underbara staden NYC och samtidigt vilja bo i ett hus på landet...

Har varit i NYC flera gånger, kan bekräfta att det är en awesome stad! Har du varit där?

2013-02-24 @ 00:32:24
URL: http://spangel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så du är nitton alltså ;)
sv: Ja det citatet är grymt! :)

2013-02-24 @ 08:31:11
URL: http://nattstad.se/bymelli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se