Follow on Bloglovin.....Börjat en kurs

Idag var det första dagen då jag är tillbaka i skolan. Vilket känns både positivt och negativt. Jag hoppas verkligen inte jag hamnar i den stress som skolan annars brukar betyda för mig och jag mår dåligt, deprimerad och stressad. Men jag hoppas jag klarar av dessa ungefär tolv veckor med en kurs som Eductus har som heter Serviceutbildning och ska hjälpa oss arbetslösa att hitta ett jobb och lära oss väldigt mycket om just det.
 
Första läxan är nu gjord och vi ska snart cykla iväg och äta med Martins föräldrar och senare blir det ett efterlängtat volleybollpass. Ska bli helt underbart!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se