Follow on Bloglovin.....Många promenader när snön slår till

Snön kom som en överraskning och helt plötsligt har vi fem till sex decimeter snö överallt. Cykeln har punktering, inget för att jag hade cyklat på den hala isen ändå. Så jag har gått överallt. Två dagar har det blivit promenader till mamma och ena dagen tillbaka. Jag har också gått till arbetsförmedlingen och idag ska jag gå och kolla på Eductus vad det är för utbildning och sådant dom har.
 
Så under dessa dagar från och med måndag har jag nog gått en och en halv mil och mer kommer det att bli. Känns riktigt bra förutom att kylan tar kål på en då det är minus tjugio grader ute och solen skiner. Helt underbart väder att åka skidor på!

Postat av: natalie

sv: Så skönt att höra. Kram på dig :)

2013-01-16 @ 17:07:16
URL: http://skildaliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se