Follow on Bloglovin.....Nu börjar min resa!

Vaknat efter en riktigt underbar natt med vänner, familj och självklart min sambo.
 
Det är nu min resa börjar och denna dag kommer bli att mäta mig, ta kort, plocka fram saker, skriva ner lite s.k. regler och fixa lite bilder som inspirerar mig till max. Mäta mig kommer jag börja på platser som vader, lår, rumpa, mage (vid naveln), bröst, axlar och överarmar. Det blir endel ställen att mäta.
 
Jag kommer ge er en bild på hur allt ser ut sen när jag har fixat det. Kanske inte bjuder på bilderna på mig än, men det kommer jag göra tillslut när jag ser skillnad själv.
 
Har ni några nyårslöften?
 

Postat av: Malin

Lycka till! :)

2013-01-01 @ 11:46:26
URL: http://malinsofia.blogg.se/
Postat av: Endolia

Då kommer jag in hit istället.
Ser framemot att följa din resa.
Ska själv börja träna om min kropp kommer att klara av. MEn jag hoppas på det.

Hoppas du får en bra start på ditt nya år :)

2013-01-01 @ 13:45:00
URL: http://endolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se