Follow on Bloglovin.....Äntligen provat på proteinpannkakor!

Jag gick upp runt halv nio och började med att göra pannkakor direkt. Insåg att jag inte hade tillräckligt med fullkornsvetemjöl kvar, så jag testade (äntligen) att ha i proteinpulver. Jag tog det pulver som jag inte alls tyckte var gott att dricka, onecasein. Alldeles för smuligt för att dricka. Det blev helt underbara pannkakor. Mums sa vi båda. Dubble chocolate från Fitnessguru. Nu äntligen vet jag hur jag ska få slut på den burken!
 
Nu ska jag titta på Spring Breakers. En film med Vanessa Hudgens, Selens Gomez, Ashley Benson och Rachel Korin. Tjejfilm med andra ord. Vet inte hur länge jag letat efter den så jag kan se den! Minst sex månader.
 
 

Postat av: Malin

åh har också velat se den filmen så länge! :) ska du se på bio eller? :)

2013-07-20 @ 14:21:07
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: VilmaLindberg

Åh va fin du är, din header e fett fin!

2013-07-20 @ 18:42:34
URL: http://vilmacovers.blogg.se
Postat av: Sarah Persson

Jag älskar när filmerna kommer, man känner mest bara - JAAAAA :d

2013-07-20 @ 22:38:57
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin du är!!
Jag kollade på den filmen för ett tag sedan, men gu' vilken besvikelse.. Jag tyckte inte om den :/

2013-08-02 @ 12:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se