Follow on Bloglovin.....Dagens goda gärning

När vi gick och handlade förut så såg jag en hund instängd i en bil, i solen. Gick en runda och den var fortfarande kvar. Ringde 11414 och allt löste sig med att ägaren var tacksam över att någon hade lagt märke till det, hon var ute med den väldigt ofta (enligt henne) när hon handlade. Allt löste sig väldigt bra och jag är stolt över att jag ringde när jag såg den i bilen 40min och missade dom gångerna ägaren var ute med den. Ändå glad över min gärning där.
 
Nu har älsklingen gått iväg med hunden till mamma och nu blir det en lugn kväll med lite disk och tacos med film ikväll. Kommer fixa veckans utmaning snart också så den kommer upp när den ska!
 
 
Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se