Follow on Bloglovin.....Tror jag överlever kvällen

Det har varit en väldigt lugn dag hos mamma med vovven. Hur skönt som helst! Börjar bli bättre nu och skulle nästan säga att febern är borta, men fortfarande superseg och trött.
 
Var och handlade lite gott förut, så tror jag överlever kvällen nu. En kall cola till fisk, ris och sås till filmen sen. Kan det bli så mycket bättre? Skulle inte tro det, eller jo, älsklingen skulle vara här med mig. Men han kommer om en stund. Mysigt!
 
 

Postat av: fight4fit

Celsius ser ju mums ut! Annars så är jag lite skeptisk mot all färdigmat. Säker jättegott men har alltid varit lite anti :)

2013-07-05 @ 19:50:29
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: Julia

smakar celsius med cola smak typ som riktig cola eller?:)

sv: tack haha visst! ;)

2013-07-05 @ 21:28:42
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se