Follow on Bloglovin.....Mumsig lunch

Idag blev det hamburgare till lunch. Hur gott som helst! Och vad passar bättre än en kall cola till det? Inget. Fullkornsbröd och sallad till.
 
Nu sitter jag och kollar på film, ska strax bege mig ut med hunden och gå en promenad innan jag lämnar över honom till mamma igen. Skönt men ändå tråkigt att lämna honom, men jag kommer passa honom mer. Riktigt skönt att ha kommit ut på promenader och allt sådant. Men gymmet har jag saknat! Dit ska jag sen.
 
 

Postat av: Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Sv: Tack så jättemycket! :)

2013-06-24 @ 16:45:07
URL: http://elinsfotoliv.webblogg.se
Postat av: Felicia [14år och rullstolsbunden]

Sv; Nu är jag hemma i Norge :)

2013-06-24 @ 17:31:52
URL: http://misswheelchair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se