Follow on Bloglovin.....Dumt, men gott val!

Idag var det ingen skola, igen. Så smsade älsklingen att komma in så vi kunde kolla på gymhandskar. Vi hittade ett par som var väldigt sköna, men ska kolla vidare lite till. Väljer än så länge mellan två olika. Jag köpte med mig en ny sportbh och ett gäng armband med mig hem också. Behöver sådant ibland.
 
Påvägen hem stannade vi till på en pizzeria och åt lite gott. Kebabtallrik. Mums! Längesen, men gott.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt till en stund innan mitt träningspass börjar vid sju. Kommer bli himla kul att testa på indoor walking.
 

Postat av: Liana

Hejsan jag tänkte precis,precis skriva ett inlägg om att börja springa och lite feelings men samtidigt kommentera bloggar.Detta blev ju super eftersom jag kikade in på din blogg! :D

Har du lite pepp du kan ge mig & goda råd om att börja springa då jag vet att det inte kommer bli så super kul när jag väl har börjat springa...Men bara om du hinner! KRAMISAR!!!!! :)

2013-03-06 @ 17:25:23
URL: http://Lianass.blogg.se
Postat av: Jonna

Vilken fin header du har! Hoppas du får en fin kväll :)

2013-03-06 @ 18:30:57
URL: http://jonnahjalmarssons.devote.se
Postat av: Nina

sv: samma för mig :)

har du några planer för helgen?

2013-03-06 @ 19:13:24
URL: http://ninnisscraping.blogspot.com
Postat av: Sarah Persson

Haha jag hoppas det! :)

2013-03-06 @ 20:24:38
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se