Follow on Bloglovin.....Försök att städa och tvätta med orolig hund

Jag är hundvakt idag. Samtidigt tvättar jag och ska försöka städa när tvätten är klar. Måste också hinna med att göra klart alla mina blommor som ska sättas ihop. Hunden är riktigt orolig och jobbig idag. Annars brukar han bara lägga sig i soffan och sova, men idag blir han orolig så fort jag rör på mig. Söt han är, men lite för jobbig. Sen det att jag inte kan lämna honom hemma medan när jag är nere i tvättstugan gör det lite värre.
 
Just nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, måste snart ner och fixa med tvätten lite fort.
 

Postat av: Malin

söt :')

2013-05-31 @ 20:51:16
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Sarah Persson

Kring 24/25, varför har ajg så dålig koll på åldrar via bloggar? haha :)

2013-05-31 @ 21:05:55
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se