Follow on Bloglovin.....Frisörutbildning, Björn Axén

Hur roligt hade det inte varit att gå en utbildning med något som är så roligt som hår? Min mamma ville alltid att jag skulle bli frisör eller veterinär när jag skulle välja gymnasie, men så blev det inte. Dock är det roligt med hår, kanske har jag funderingar på att gå någon sådan utbildning eller i steg mot en. Jag vet faktiskt inte.
 
Det är ett två-årigt program där tio månaders praktik är inräknad. Låter ju hur awsome som helst?! Låter det riktigt intressant för dig? Då måste du in och kolla HÄR för att se om det verkligen passar dig ändå.
 
Dom tar in tolv personer två gånger per år. Vilket jag tycker är väldigt lite, men tänk så mycket du kommer få lära dig. Man får allt man behöver i kurskostnaden, som ligger på hela 190.000kr. Mycket, men det fixar man lätt ihop efter eller under tiden om man verkligen vill. Du får dockor, verktyg, kemikalier, kurslitteratur och annat man behöver ha.
 
Låter detta intressant fortfarande? Varför inte ge det en chans? Söka kan man alltid göra, man kan tacka nej om man kommer in och du kanske inte ens kommer in? Kolla in på HEMSIDAN för att läsa och få lite mer information om du känner att detta är något för just dig.
 
 Bild: BjornAxen.se

Postat av: Mathilde

SV: tack så mycket. =D

jag tror det är riktigt kul med en sån utbildning. =D

2013-05-09 @ 12:29:35
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se